.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی روز شنبه

* دولت روسيه، از پرداخت غرامت مربوط به تخلف از قرارداد فروش اس 300 به ايران خودداري مي‌كند. سرگئي چمزوف مدير كل شركت دولتي صادرات تسليحاتي روسيه روز پنجشنبه 15 مهر گفت: روسيه پول موشك‌هاي اس 300 را به ايران پس مي‌دهد. به گزارش واحد مركزي خبر به نقل از رويترز، مسكو در نظر دارد مبلغ پرداختي ايران براي سامانه موشكي اس 300 كه حدود هشتصد ميليون دلار است را به اين كشور پرداخت كند ولي از غرامت خبري نيست. ديميتري مدودف رئيس‌جمهور روسيه ماه گذشته ميلادي تحويل سامانه موشكي اس سيصد به ايران را ممنوع اعلام كرد.
* اخيراً برگه‌هايي كه به عنوان "وصيت نامه كوروش" منتشر شده، به همراه تقدير و تشكر از مشايي در مساجد برخي شهرهاي كشور توزيع شده است. به گزارش خبرنگار مشرق، اخيراً برگه‌هايي موسوم به وصيت نامه كوروش در ميان نمازگزاران مساجد برخي شهرهاي كشور بويژه تهران و يزد توسط افراد ناشناسي بصورت گسترده توزيع شده است. براساس اين گزارش، در پايان اين برگه كه به عنوان "وصيت نامه كوروش" نامگذاري شده، از تلاش‌هاي شبانه روزي مشايي و بقايي بخاطر برگرداندن منشور كوروش به كشور از طرف دوستداران كوروش تقدير و تشكر ويژه شده است! در جريان مراسمي كه به مناسبت هفته دفاع مقدس با شركت جمعي از بسيجيان يزد در محل پارك علم و فن آوري اقبال اين شهرستان برگزار شده بود نيز افرادي ناشناس، برگه‌هايي تحت عنوان وصيت نامه كوروش در بين حاضرين توزيع كرده بودند كه با اعتراض حاضرين در مراسم روبرو شده بود.
* يك مقام مطلع علت بركناري ناگهاني سفير پاكستان در كشورمان را تشريح كرد. وي در گفتگو با آتي نيوز اظهار داشت: يوسف رضا گيلاني روز چهارشنبه به محمد بخش عباسي سفير پاكستان در ايران دستور داد تا هرچه سريعتر به اين كشور باز گردد. به اعتقاد وي، اين تصميم پس از حكم ديوان عالي پاكستان مبني بر ضرورت بركناري افسران عالي رتبه دولتي اين كشور كه با استفاده از فرمان آشتي ملي پرويز مشرف رئيس‌جمهور سابق پاكستان، پرونده‌هاي مالي آنها بخشيده شده بود اتخاذ شده است. فرمان آشتي ملي كه در زمان رياست جمهوري پرويز مشرف به صورت قانون درآمده بود سال گذشته از سوي ديوان عالي پاكستان باطل شد. پس از لغو فرمان آشتي ملي از سوي ديوان عالي پاكستان، پرونده‌هاي مالي بيش از 8 هزار نفر در دادگاههاي اين كشور به جريان افتاد كه نام محمد بخش عباسي نيز در اين ليست ديده مي‌شود؛ هر چند هنوز تخلفي ثابت نشده و نياز به سير مراحل قانوني دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.